Portfolio

Content Marketing voor The Association of Food & Beverage Management

 

 

 

 

 

Ambassadeur voor de Horecava 2016!

Ambassadeur voor de Horecava 2016Julicious is verkozen tot één van de ambassadeurs van de HORECAVA 2016! De Horecava opent deuren voor Julicious, zodat jij voorafgaand tijdens en na de Horecava kan worden voorzien van de nieuwste in's en out's op het gebied van ondernemen, hospitality en gastronomie!

Dentsu Aegis Network

Zoals jullie van Julicious gewend zijn gaan de meeste artikelen over Food & Hospitality, maar voor dit interview besloot Julicious voor Dentsu Aegis Network Netherlands eens iets dieper in het brein van de consument te kijken. Voor de oplettende lezer spreken we deze keer, om die reden, over de 'klant' en niet over de 'gast'. Uiteraard zijn deze wijze lessen op het gebied van neuromarketing wel toepasbaar op de hospitality & retail. Lees hier het volledige artikel.

Een greep uit de artikelen voor de Misset Horeca

Elke gast met zijn eigen verhaal | Lees hier het artikel in de Misset Horeca 
Interview met meestergastheer Casper Westerveld | Lees hier het artikel in de Misset Horeca
Wijntrends en ontwikkelingen | Lees hier het artikel in de Misset Horeca 
Vier geweldige sterrenchefs over trends en ontwikkelingen in het najaar | In de vernieuwde Misset Horeca 

Portfolio: Amrath Hotel Groep

Amrâth Hotel Group

Communicatie met (potentiële) doelgroep door middel van gepersonaliseerde communicatie voor 16 Amrâth Hotels. Integratie van social media vanuit de emailcampagnes als speerpunt. Van database naar emailmarketing, social media integratie en webinteractie.